czwartek, 23 lipca 2015

EDIT, Przepraszam to za mało

Kochani!
Wiem, że moje przeprosiny na nic się nie zdadza, ani tłumaczenia, nic mnie nie usprawiedliwi.
Wiem że zawaliłam, miałam tak trudny czas, praca, matematyka, problemy, sprawy ważne,obowiązki, i w między czasie prawo jazdy. Właściwie wróciłam do domu przed chwilą, przez ostatni miesiąc praktycznie nie było mnie w domu, ale to już nieistotne. Wiem, że zawiodłam.. Nie mogę sobie darować. Jesteście dla mnie ważni. Ale niestety przyznał że nie udało mi się połączyć wszystkich moich obowiązków. I tak trudno pisać o Miłości kiedy kolejna osoba mnie zawiodła, kiedy nie mogę pojąć co siedzi w głowach facetów. Obiecuje, że na dniach pojawi się nowy rozdział, jestem padnieta po pracy i sześcio godzinnej jazdy po Koninie z instruktorem. Zarwana kolejna noc to już norma. Powiem Wam, że ciężko jest. I mam nadzieje ze wybaczycie mi to naganne zachowanie i że zrozumiecie. Dziękuje za wsparcie i za wszystko. Przepraszam!
Pozdrawiam
Ola
GG 32333285--> wszelkie pytania, w miarę możliwości odpisze



EDIT
Dziękuje za wszelkie informacje o tym, że ktoś się podszywa pod moją osobę i dodaje rozdziały  na inną stronę.
Pisze to opowiadanie tak długo. A jedna osoba idzie na łatwizne. Nie zostawie tak tego, bo to jednak prawa autorskie, które do czegoś zobowiązują  i osoba która dopuściła się takiego czynu jak kradzież podlega karze. Nie wiem co ta osoba chce osiągnąć. Ja dodawałam moje opowiadanie tylko na quku( to były początki) i tutaj na blogu. Dziękuje że zareagowaliście, jestem  Wam wdzięczna i wiem, że zawsze moge na Was polegać. Rozdział myślę że pojawi się z Soboty na Niedziele bądź w Niedziele, trudno mi określić. Ale na pewno jeszcze w tym tygodniu.
Dziękuje Bardzo Wdzięczna Autorka opowiadania pt. "Kolega Brata"



WSZEM I WOBEC OGŁASZAM: ZAKAZANE JEST KOPIOWANIE I KRADZIEŻ TYM BARDZIEJ PODSZYWANIE SIĘ POD MOJĄ OSOBE.
Jedynym miejscem publikacji moich opowiadań jest ten blog, tylko ta strona. Wszędzie indziej jest to kradzież i nie wstawione przez moją osobę.
Gdyby była taka ewentualność zostaniecie poinformowani osobiście przezemnie. Za pomocą notki albo na moim GG.  Za każdym razem będę informowała o jakiejkolwiek zmianie. Dziękuje za uwagę.
A osobie która podszyła się, radze skończyć, bo nie zostawie tego tak, a nie jesteś bezkarna.
Pozdrawiam
Ola/POla/Pola

18 komentarzy:

  1. Widzicie Ludzie mówiłam,nie zostawi nas tylko jest zajęta,pozdrawiam wszystkich niedowiarków/Nata;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pytanie mam. Publikujesz to opowiadanie na lol24.com ? bo tam jest bardzo podobne,takie samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie publikuje :)

      Usuń
    2. No to masz problem bo ktoś podaje sie za twoją kumpelke i mówi że razem to pisałyście a ty że masz mało czasu to ona to wstawia. J bym jakoś zareagowała na to.

      Usuń
  3. http://lol24.com/opowiadania/milosne/kolega-brata-cz4-12488

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej nie chce Ci przeszkadzać.ale bardzo Cie polubiłam i czytam TWOJE;) opowiadanie już bardzo długi czas i hmm będę walczyć żeby nikt Ci go nie "podbierał" (chyba wiesz o co chodzi).Tak jak już mówiłam,że bardzo Cie lubię i z tego względu będę skarżyć;) (jak dziecko;))na każdego kto Ci je hmm, kradnie.Tak więc wygadałam się ,a raczej wypisałam się już chyba,miłego dni,walki z oszustami i weny czekamy na kolejne;)pozdrawiam/Nata;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe i miłe słowa <3 dziękuje dziękuje, nie potrafię wyrazić jak jestem bardzo wdzięczna

      Usuń
  5. Ja tutaj się o Ciebie kłócę Kobieto, doceń to;*/Nata;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem doceniam to mega mocno kochana ;* Dziękuje <3

      Usuń
  6. http://lol24.com/opowiadania/milosne/milosc-do-przyjaciela-brata-12501
    Podobne z tytułu,ciekawe jak reszta,na dole toczy się walka o prawdę;)pozdrawiam/Nata;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że bardzo zbliżony będzie wątek, w końcu tytuł zobowiązuje.. Mogłaby napisać coś od siebie a nie żeruje na pomysłach/wyobraźni innych. Nie rozumiem takich ludzi.

      Usuń
    2. Już ja wywalczę dla Ciebie tą prawdę;)/Nata;*

      Usuń
    3. Dziękuje <3 jestem Twoją dłużniczka, gdybyś mogła to odezwij się do mnie prywatnie na GG 32333285

      Usuń
    4. Oj nie wiem, wtedy jeszcze bardziej Ci polubię i co będzie?;)

      Usuń
    5. Damy rade :D coś się wymyśli

      Usuń
    6. Ale wiesz cykam się trochę ;),tak napisać do kochanej autorki/Nata;*

      Usuń
    7. Spokojnie, nie gryze :D (no chyba że ktoś zasłuży ;D) To zrobimy tak jak będziesz się mniej cykac bez stresu się odezwij :* więc spokojnie kochana ;*

      Usuń