niedziela, 23 czerwca 2013

Witajcie!

Witajcie! Może zanim zacznę pisać rozdział, wytłumaczę się z tak długiej mojej nieobecności. Przepraszam Was najmocniej za to, wiem zawiodłam Was, mam nadzieję że mi wybaczycie. Miałam trochę problemów, które musiałam rozwiązać, i zajęło to trochę czasu, przez ostatnie kilkanaście dni miałam głowę zawaloną sprawami i końcowymi poprawami, że pod koniec tygodnia padałam, jeszcze w między czasie pomagałam bratu się spakować, bo wyjechał do Niemiec, i nie mogłam jakoś się pozbierać. Ostatnio coś wszystko się wali, mam nadzieję że wszystko się ułoży. Na prawdę Przepraszam Was Bardzo! Postaram się to nadrobić.
PRZEPRASZAM!
P.S zabieram się napisania rozdziału za jakieś dwie godziny powinien być.
Ola.

3 komentarze:

  1. Nic nie szkodzi najważniejsze że jesteś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału ^^
    A jeśli chodzi o to, że długo cię nie było to nie przejmuj się każdy na pewno to zrozumie bo chyba każdy z nas ma problemy i rzeczy ważniejsze do zrobienia :p

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, cieszymy się, że jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń