środa, 11 lutego 2015

Przepraszam kochani, że rozdział nie pojawił sie w weekend, ale mam problem z komputerem, nawet nie wiem kiedy przestał działać antywirus, a że ja siedze przy nim tylko jak pisze opowiadanie, to nie zauważyłam, a niestety rodzice mnie nie powiadomili, i mój kochany komputer został opętany przez wirusy, dopiero brat przyjechał i próbuje wszytko ponaprawiac, niestety na telefonie słabo się pisze, wiec mogę Was tylko prosić o wyrozumiałość, i o powodzenie;) za kilka dni zaczynają mi się ferie, a ten tydzień jest tak zagmatwany i tak obłożony nauką,  że nie wiemw co w ręce włożyć,  też tak macie? I do tego w piątek musze napisać dwie kartkowki z angielskiego zwykłego i jedną z zawodowego;D teraz wychodzą próby do spektaklu;D bo sie zapomnialam pochwalić,  dostałam się do grupy Pat-owskiej którą założono w moim mieście,  szykują się pracowite ferie, praktycznie spędzone w szkole, dobrze musze lecieć uczyć się, i jeśli po raz kolejny mi się wyłączy to co napisalam, to wyrzuce telefon przez okno..
jeszcze raz Przepraszam,  i gdy tylko komputer wróci do swojego dobrego stanu, gdy wyzdrowieje to odrazu biore się za pisanie,  postaram się w Sobote, do wtedy już na bank będzie,  bo będę tak długo brata męczyć aż naprawi, i wtedy wypuszcze go do domu:D no i w końcu to Walentynki trzeba jakoś po świętować,  pierwsze moje singielkowe Valentine najpóźniej w niedziele, ale mam nadzieję że to będzie jednak sobota, bo nie chce zaniedbywać, bo wiem że i tak denerwuje to że tak rzadko pisz.
Życzę udanego Tłustego Czwartku,  Walentynek by nikt nie spędzał samotnie, jestem z Wami, ale warto nie przejmować się,  tylko uśmiechać pomimo wszystko, ja już się tego wyuczyłam;) Macie może jakieś zabawne historie z tym dniem? Albo wspomnienia, które utkwiły głęboko w pamięci? Podzielcie się chętnie poczytam,  jeślinie w komentarzu to piszcie na GG 32333285, mam praktycznie ciągle włączony bo mam na telefonie.
Pozdrawiam,  Ola ;*     Za równe cztery miesiące skończę osiemnaście lat <3 

4 komentarze:

  1. Witaj Olu... Czekam i czekać warto na kolejną część... Sama piszę na telefonie opowiadanie więc wiem jak to jest, nie mieć komputera bo mój jest w naprawie od miesiąca i pisać na telefonie to jakaś masakra ale daje radę chociaż czasem się denerwuję... Powiedzenia z komputerem i twoim angielskim na pewno zaliczysz pozytywnie trzymam kciuki... Pozdrawiam Lena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że Pola bd z Kubą już na dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze że już raczej dzisiaj się nie pojawi a miało się najpóźniej dziś pojawić

    OdpowiedzUsuń