piątek, 22 lutego 2013

:)

Cześć!
Miałam dzisiaj dodać, a raczej napisać kolejny rozdział, ale nie mam siły;/
Mam nogę w gipsie.. gips który powinnam mieć założony 3 miesiące temu jak skręciłam kostkę, wszystko dzięki mojemu lekarzowi! "wszystko będzie dobrze tylko posmarować, i nosić opaskę uciskającą!" na pogotowiu powiedzieli to samo. Odwiedzając dzisiaj ortopedę z powodu nie ustępującego bólu, przeczekaniu w kolejce 3 godziny,  i jestem na 3 tygodnie w gipsie, choć nie wiadomo czy tylko tyle. Jak to ortopeda powiedział "Jest już późno, po trzech miesiącach, nie wie czy przyniesie to jakiekolwiek efekty!" miał już takie przypadki dzięki pogotowiu, bo za każdym razem wszystkich odsyłali "Samo przejdzie" i każdy nic z tym nie robił bo lekarz powiedział! A po trzech miesiącach wracali z takim samym bólem.. Ja Dziękuje bardzo za takich lekarzy;/ ii do tego mam zastrzyki przeciw zakrzepowe(nienawidzę zastrzyków)+antybiotyki..
A wracając do rozdziału, to Przepraszam Was bardzo, myślę że jutro już będę na tyle wstanie by go napisać, na razie źle się czuje,. Chciałaby tylko wyjaśnić z jakiego powodu nie ma dzisiaj rozdziału, bo wiem, że wiele osób na to czekało. Dziękuje, i cierpliwości!;)
Miłego Wieczoru!;)
Pozdrawiam POlaa;*
Dobranoc!:*

1 komentarz:

  1. Czekałam cały tydzień to dzień mnie nie zbawi ;d.Odpoczywaj jeśli trzeba poczekam i miesiąc ;d.
    ~Megg.

    OdpowiedzUsuń